Khamis, 12 Disember 2013

HARI JUMAAT YANG BLUES

Salam..pagi jumaat.....pada kengkawan yang cuti hari ni selamat bercuti.. semoga dipermudahkan segala urusan.

Aramak..mood nak kerja skarang masih berkurangan.. xtau la pesal..dah lama cuti bersalin 90 hari mood asyik nak cuti jer..adoyai..kita kecian kat anas le kena tinggal dengan babysitter. huhu..sapa lagi papa dia la..x sampai ati katanya nak tinggal ngan nursery.  Bagus juga kita kata sebab xyah bayo rm15 kat diorang.. huhu..save gak ley la buat makan berdua duit tuh..kedekot..hah aha..

Budak kecik tuh dah pandai macam macam ragam skarang..xnak duk sorang la.. nak nengok tv la, nak agah2 la.x nak pakai barut. n many more..x sempat lagi nak masukkan gambo dia dalam nih.. nanti kita masukkan yek..sebab gambo2 dia banyak masuk dalam fb..aduh pengarang jantung ibu..

Hari ni ingat nak start buat hrmis prestasi tuh..pah tu..huhu.. ini plop jadinya...pening gak kepala dibuatnya.. x tau mana nak stat dolu..

Ok lah mengomel plop pagi2 ni.. kita jumpa lagi di lain lembaran yek...bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan